СЦЕНА ЗА ДЕЦУ И МЛАДЕ У СОМБОРУ ДОБИЛА ИМЕ „ФАБРИКА СНОВА“
СЦЕНА ЗА ДЕЦУ И МЛАДЕ У СОМБОРУ ДОБИЛА ИМЕ „ФАБРИКА СНОВА“

Културни центар „Лаза Костић“ Сомбор је организовао конкурс за одређивање имена Сцене за децу и младе, односно Велике сале Културног центра где се изводе представе за децу, на којем су учествовали наши најмлађи суграђани. Управо они су у претходном периоду предлагали имена, а данас су објављени резултати конкурса.

Петочлана комисија у саставу др Миливоје Млађеновић – театролог, Небојша Васић – академски сликар и кустос у Галерији “Милан Коњовић”, Слађана Драгичевић – историчар уметности, Давид Фирањ – теоретичар уметности и директор градског Музеја и Весна Шашић – глумица и директорица Културног центра “Лаза Костић” Сомбор је донела одлуку да победи предлог под називом „Фабрика снова“, тако да ће се Сцена за децу у згради Културног центра звати управо тако.

Резултате конкурса је саопштила директорица сомборског Културног центра, Весна Шашић, а интересантан је податак да је победнички предлог, односно назив „Фабрика снова“ дала њена ћерка, Срна Шашић.

Дакле, случајно или намерно, од свих пристиглих предлога победио је онај који је доставила баш ћерка директорице Културног центра Весне Шашић, односно особе која је била у жирију, али и која је као први човек ове установе расписала поменути конкурс. Приликом свог излагања, Весна Шашић је рекла да она као Срнина мама није гласала, већ да су други чланови жирија изгласали победника.

Треба додати и то да Срна Шашић није желела да узме награду која јој је припала као победнику конкурса, већ је сет од две карте за све представе за децу и младе које ће бити изведене на сцени „Фабрика снова“ до краја сезоне, комисија доделила Дуњи Тркуља, која је послала највише предлога.

Видно одушевљена резултатом конкурса, директорица Културног центра је била и у улози диригента, траживши да деца која су дошла да погледају представу хорски изговоре ново име сцене, што се може видети и на видео снимку који је доступан ОВДЕ.

Поставља се питање, да ли у данашње време баш сви, па чак и овако наизглед небитни конкурси морају да буду компромитовани?